Arkadaşlar artık kesin bir karar verdim adsenseden ayrılıp kanalı partnerliğe bağlayacağım ama sorum olacak.Adsensem xaxa@xxx.com adresine bağlı.Partner olmak istediğim kanalda xaxa@xxx.com adresiyle giriş yapılıyor.Yani kanal adresiyle adsense hesabı aldım ve adsense hesabımda 99,97$var ve maalesef bu ay çekim yapamayacağım.Şimdi ben adsenseen ayrılıpta partner olursam içerideki parayı alabilecekmiyim? eylül ayı kazançlarıyla 100$ı geçti sonuçta.
Adsenseyi Bırakıp Partnerliğe Geçmek
5
●1.471
- 15-09-2013, 17:18:50Anladım teşekkürlerCagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki adsenseden ayrılıp nasıl partnerliğe geçeceğiz malum kanal adsenseye bağlı
- 15-09-2013, 17:24:34Siz partnerlike başvurduktan sonra kabul edilirseniz, Hesap özeti bölümünde sağ tarafında partnerlik şirketi geçin bağlanın gibi bi bildirim koyuyor oraya ona tıklıyorsunuz partnerliğe geçiyorsunuz, adsenseyle bağlantınızı koparmış oluyorsunuz.EmreSalum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2013, 17:43:57Teşekkürler yardımınız için.Son bir soru mesela partnerlikte standart 1000 izlenmeye 1$ alıyoruz diyelim.Kanala izlenme geldi ama reklam 10.snde görüntüleniyorya 6.saniyeye kadar izledide kapadı diyelim yani reklam gözükmücek 10.saniyeye gelmediğinden.Bu izlenmeye sayılıyormu?CagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2013, 18:02:04Hayır sayılmaz ki çünkü video içindeki 1000 reklam gösterimine para alıyorsunuz, video 5 sn dir biter sonda reklam gözükebilir bu olur ama 1 dklık videonun 6.sn kaparsa olmaz. Ne demek sorularınız oldukça sorabilirsiniz, yardımcı olmakta memnunluk duyarım.EmreSalum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki adsenseden ayrılıp nasıl partnerliğe geçeceğiz malum kanal adsenseye bağlı