Arkadaşlar artık kesin bir karar verdim adsenseden ayrılıp kanalı partnerliğe bağlayacağım ama sorum olacak.Adsensem xaxa@xxx.com adresine bağlı.Partner olmak istediğim kanalda xaxa@xxx.com adresiyle giriş yapılıyor.Yani kanal adresiyle adsense hesabı aldım ve adsense hesabımda 99,97$var ve maalesef bu ay çekim yapamayacağım.Şimdi ben adsenseen ayrılıpta partner olursam içerideki parayı alabilecekmiyim? eylül ayı kazançlarıyla 100$ı geçti sonuçta.