Arkadaşlar liveleakta daha önceden yüklenmiş bir videoyu yüklediğim için -1 aldım.
21 puanım oldu embed kodu açılmadı, bunu düzeltebilme şansım var mı?
Liveleak Soru Standart -1
11
●980
- 01-09-2013, 13:11:32arkadaşlar liveleak hiçbirşey yapmasak sadece video yükleyerek embed açtırmak için kaç video atmamız gerekli.
- 01-09-2013, 13:18:0414 iyiymiş uğraşmaya gerek yok yorum falan peki birşey daha sorayımyigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
embed özelliğini açtıktan sonra embed ile eklediğimiz videoda telif uyarısı alacak birşeyler varsa yine uyarı alıyormuyuz ?
- 01-09-2013, 13:21:18kuralları çok katı ve net değil hocam.. eğer saldırı yapabileceğin bir grubun vs varsa adamın videosunu spam olarak şikayet ettirip kanalını bile kapattırabiliyosun.. entresan bir yapısı var ve hiçbir şekilde size geri dönüş yapmıyorlar kapattıktan sonra.. liveleak'te herşey mümkün yaniakmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2013, 16:46:25Puanı arttırsak 30-40 veya daha fazla, açılma ihtimali 0 mı?Dasboot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2013, 17:16:28Üyeliği durdurulduyok hocam açılmıyor,muhtemelen banlarlar üstüne hesabı bu şekilde oldu çoğu kişide.TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle