TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Puanı arttırsak 30-40 veya daha fazla, açılma ihtimali 0 mı?
yok hocam açılmıyor,muhtemelen banlarlar üstüne hesabı bu şekilde oldu çoğu kişide.