• 29-01-2013, 22:49:29
    #1
    merhaba arkadaslar ben Party Shaker sarkisini remix yaptim ve bunu youtube ye yukledim.telif hakki ihlali cikti ama reklamlar cikiyor videoda.birde reklamlari aktif etmemistim bu sorun olurmu bana?

    video bu
    http://www.youtube.com/watch?v=nJfkOHQ8UCI
  • 29-01-2013, 23:00:44
    #2
    reklamlar belki sana ait degildir,telif ihlali çıktı ve reklamları ben aktif etmedim diyorsun....
  • 29-01-2013, 23:04:25
    #3
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamlar belki sana ait degildir,telif ihlali çıktı ve reklamları ben aktif etmedim diyorsun....
    tmm da hocam ama benim videoma baska birinin reklamini koymazlar ki
  • 29-01-2013, 23:13:56
    #4
    Hacım, Acapellayı alıyorum, ardına ritimlerini notalarını komple trafiğini sıfırdan yapıyorum o acapella üzerine ama yinede üçüncü taraf

    Eğer yememiş olsa ahhhh
  • 29-01-2013, 23:25:46
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3. taraf uyarısı çıktıysa içerik sahibinin reklamları çıkar videonuzda.