Konu
Bu normalmi?Telif Hakki Ihlali
29-01-2013, 23:13:56
#4
Murat.Salman
Hacım, Acapellayı alıyorum, ardına ritimlerini notalarını komple trafiğini sıfırdan yapıyorum o acapella üzerine ama yinede üçüncü taraf
Eğer yememiş olsa ahhhh