• 24-12-2012, 22:41:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar r10 için video satışı yapsak sizce alıcı olurmu ?


    şöyle paketler

    200 video = fiyatı stok 10 kişiye
    500 video = fiyatı stok 10 kişiye
    1k
    5k
    10k
    ___________________________________

    Video kategori olarak hayvanlar - komedi düşünüyorum karışık yada...

    özel paket hazırlama gibi birşeyler de olabilir özgün kişiye özel video paketi.


    Sizce yapmalımıyız.... alıcı olurmusunuz yada gercekten ıhtıyacı olanlar varmı video'ya..
  • 24-12-2012, 22:45:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benim ihtiyacım var ama bana içinde bebeklerin oldugu bir videoya ihtiyacım var birtane demo yaparsan bakarım ama rica ediyorum bebeklerin yanına sen girme
  • 24-12-2012, 22:56:01
    #3
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ihtiyacım var ama bana içinde bebeklerin oldugu bir videoya ihtiyacım var birtane demo yaparsan bakarım ama rica ediyorum bebeklerin yanına sen girme
    Msn den gel sen hele bi -.-
  • 24-12-2012, 23:02:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Windows 8 de msn yi buldugumda söz açacagım
  • 24-12-2012, 23:09:29
    #5
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 8 de msn yi buldugumda söz açacagım
    yok ki bulasın indirmen lazım
  • 24-12-2012, 23:17:38
    #6
    benim yabancı videolara ihtiyacım var konuyu ben versem 10 hesaba 100 er video atsan )
  • 25-12-2012, 17:54:17
    #7
    Hazırlıyorum yavaş yavaş tamamlansın konu açıcam bakalım.
  • 25-12-2012, 20:21:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Engin Hocam, konular biraz daha farkli alanlara da hitap ederse ve yt e daha önce cok fazla yüklenmemislerden secilirse vede telif hakki konusunda sorun yasanmayacak videolar olabilirse neden olmasin..bence gider..(fiyata da bagli tabi)..
  • 25-12-2012, 20:44:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engin Hocam, konular biraz daha farkli alanlara da hitap ederse ve yt e daha önce cok fazla yüklenmemislerden secilirse vede telif hakki konusunda sorun yasanmayacak videolar olabilirse neden olmasin..bence gider..(fiyata da bagli tabi)..
    Bugun tellif vermeyen video 1 ay sonra, 1 sene sonra, 1 gün sonra verebilir.

    Nerden bilsin adam bunu, veya sana bunun uzun vadede nasıl garantisini versin.

    Ayrıca;yabancı videolar çoğu zaman direkt tellif verniyor vevo, UEFA gibi kanallar hariç tabiki, Çoğu zaman 3.taraf, world wide block hatası verir.