Merhaba arkadaşlar r10 için video satışı yapsak sizce alıcı olurmu ?
şöyle paketler
200 video = fiyatı stok 10 kişiye
500 video = fiyatı stok 10 kişiye
1k
5k
10k
___________________________________
Video kategori olarak hayvanlar - komedi düşünüyorum karışık yada...
özel paket hazırlama gibi birşeyler de olabilir özgün kişiye özel video paketi.
Sizce yapmalımıyız.... alıcı olurmusunuz yada gercekten ıhtıyacı olanlar varmı video'ya..
Video Satsak..?
12
●1.012
- 24-12-2012, 22:41:14
- 24-12-2012, 22:56:01Msn den gel sen hele bi -.-oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2012, 23:09:29yok kioRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bulasın indirmen lazım
- 24-12-2012, 23:17:38benim yabancı videolara ihtiyacım var konuyu ben versem 10 hesaba 100 er video atsan
)
- 25-12-2012, 20:21:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Engin Hocam, konular biraz daha farkli alanlara da hitap ederse ve yt e daha önce cok fazla yüklenmemislerden secilirse vede telif hakki konusunda sorun yasanmayacak videolar olabilirse neden olmasin..bence gider..(fiyata da bagli tabi)..
- 25-12-2012, 20:44:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bugun tellif vermeyen video 1 ay sonra, 1 sene sonra, 1 gün sonra verebilir.e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerden bilsin adam bunu, veya sana bunun uzun vadede nasıl garantisini versin.
Ayrıca;yabancı videolar çoğu zaman direkt tellif verniyor vevo, UEFA gibi kanallar hariç tabiki, Çoğu zaman 3.taraf, world wide block hatası verir.
ama rica ediyorum bebeklerin yanına sen girme
bulasın indirmen lazım