Merhaba arkadaşlar r10 için video satışı yapsak sizce alıcı olurmu ?
şöyle paketler
200 video = fiyatı stok 10 kişiye
500 video = fiyatı stok 10 kişiye
1k
5k
10k
___________________________________
Video kategori olarak hayvanlar - komedi düşünüyorum karışık yada...
özel paket hazırlama gibi birşeyler de olabilir özgün kişiye özel video paketi.
Sizce yapmalımıyız.... alıcı olurmusunuz yada gercekten ıhtıyacı olanlar varmı video'ya..