Merhaba arkadaşlar r10 için video satışı yapsak sizce alıcı olurmu ?


şöyle paketler

200 video = fiyatı stok 10 kişiye
500 video = fiyatı stok 10 kişiye
1k
5k
10k
___________________________________

Video kategori olarak hayvanlar - komedi düşünüyorum karışık yada...

özel paket hazırlama gibi birşeyler de olabilir özgün kişiye özel video paketi.


Sizce yapmalımıyız.... alıcı olurmusunuz yada gercekten ıhtıyacı olanlar varmı video'ya..