• 12-12-2012, 17:58:56
    #37
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha cok kazandırsın hocam bazı arkadasların dedıgı gıbı eskra masraf yapmaya gerek olmadan da guzel kazanılabılıyor bana cok kişi geldı yok abone kasak yok vıdeolarını ızlettırek yok sunu yok bunu yapak hepsıne cevabın ksıa oldu kaybolun

    3 cu odemem Allah bın bereket versın
    Bu bin doların biri neden çizginin üstünde adsense de css hatasımı var?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:56 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:11 --

    Ayrıca 3. ödemense ki bu tutara göre bundan öncekilerde en az bunun yarısı kadar vardır en son ödeme tarihin kasım olması gerekmezmi? Nasıl en son ekim de ödeme aldın tamamen paintli adsense bu Millette galyana gelmiş yahu.
  • 12-12-2012, 18:01:37
    #38
    Üyeliği durduruldu
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bin doların biri neden çizginin üstünde adsense de css hatasımı var?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:56 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:11 --

    Ayrıca 3. ödemense ki bu tutara göre bundan öncekilerde en az bunun yarısı kadar vardır en son ödeme tarihin kasım olması gerekmezmi? Nasıl en son ekim de ödeme aldın tamamen paintli adsense bu Millette galyana gelmiş yahu.
    aynennn öyle. resme panitte zum yaparak baktım photoshop..
  • 12-12-2012, 18:03:18
    #39
    Tahminime göre hesapta 187 küsür dolar para var başına 16 yı bi yerden yapıştırmış. Hayır bunu yapınca ne oluyor anlamıyorumki kendi kendinimi tatmin ediyor
  • 12-12-2012, 18:14:04
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bin doların biri neden çizginin üstünde adsense de css hatasımı var?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:56 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:11 --

    Ayrıca 3. ödemense ki bu tutara göre bundan öncekilerde en az bunun yarısı kadar vardır en son ödeme tarihin kasım olması gerekmezmi? Nasıl en son ekim de ödeme aldın tamamen paintli adsense bu Millette galyana gelmiş yahu.
    doğru valla arkadaş ekleme yapmış üstüne başka bi bir bulmuş yapıştırmış
  • 12-12-2012, 18:17:57
    #41
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bin doların biri neden çizginin üstünde adsense de css hatasımı var?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:56 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:11 --

    Ayrıca 3. ödemense ki bu tutara göre bundan öncekilerde en az bunun yarısı kadar vardır en son ödeme tarihin kasım olması gerekmezmi? Nasıl en son ekim de ödeme aldın tamamen paintli adsense bu Millette galyana gelmiş yahu.
    iyi tesipt.
  • 12-12-2012, 19:05:50
    #42
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bin doların biri neden çizginin üstünde adsense de css hatasımı var?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:56 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:11 --

    Ayrıca 3. ödemense ki bu tutara göre bundan öncekilerde en az bunun yarısı kadar vardır en son ödeme tarihin kasım olması gerekmezmi? Nasıl en son ekim de ödeme aldın tamamen paintli adsense bu Millette galyana gelmiş yahu.
    demeden edemicem.

    entry nick uyumu.

    fakat o arkadaşı youtube bölümünden tanırım iyi iş yapıyo kazanma şansıda yüksek ama burada o değil kimsenin böyle şeyleri paylaşmamasından yanayım. hiç kimse kimseye bir ispatlamak zorunda değil sonuçta.
  • 12-12-2012, 19:09:40
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş acep hiti kim çekti hangi arkadaş bende çektirmek istiyorumda.
  • 12-12-2012, 19:19:29
    #44
    Üyeliği durduruldu
    biz gösteriş yapmıyoruz. bu işten para gelmez diyenlere gösteriyoruz. maksat herkez kazansın. bunu gösterince + para gelmiyor herkez yapabilir. Sizdeyabancı içerik koyun hit yabancı daha kazançlı olur günde+ 30 video
  • 12-12-2012, 19:22:15
    #45
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahminime göre hesapta 187 küsür dolar para var başına 16 yı bi yerden yapıştırmış. Hayır bunu yapınca ne oluyor anlamıyorumki kendi kendinimi tatmin ediyor
    Hocam pazarlama olabilir, anlamsız gelen reklamlar hep bir şeyi satmak için yapılır...

    Ama ne satacaktı acep hit vs...