Allah daha cok kazandırsın hocam bazı arkadasların dedıgı gıbı eskra masraf yapmaya gerek olmadan da guzel kazanılabılıyor bana cok kişi geldı yok abone kasak yok vıdeolarını ızlettırek yok sunu yok bunu yapak hepsıne cevabın ksıa oldu kaybolun
3 cu odemem Allah bın bereket versın
Bu bin doların biri neden çizginin üstünde adsense de css hatasımı var?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:56 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:11 --
Ayrıca 3. ödemense ki bu tutara göre bundan öncekilerde en az bunun
yarısı kadar vardır en son ödeme tarihin
kasım olması gerekmezmi? Nasıl en son
ekim de ödeme aldın tamamen paintli adsense bu

Millette galyana gelmiş yahu.