• 21-11-2012, 06:26:27
    #1
    Arkadaşlar telif kalları konusunda bir sorun var bir dizinin içerisindeki komik sahneleri alıp yayınlasam bu telif haklarından yakalanmam ve ceza almam ne kadar olası birde bunu yapan arkadaşlar nasıl bir yol izliyor.?
  • 21-11-2012, 06:28:20
    #2
    Youtube ile ilgilenmem ama kaç kez aynı tarz konuyu okudum hep aynı cevap verildi banlanırsın zorlama.
  • 21-11-2012, 07:50:00
    #3
    dikkatimi çekti benim. şimdi malum dün gece şampiyonlar ligi maçları vardı. ben de tuttum s.moskova-barcelona maçının özetini koydum. ingilizce ve ispanyolca olarak 2 tane. ingilizce olan uefa dolayısıyla telif hakkı uyarısı aldı kaldırıldı, ispanyolca olan duruyor ve hitine hit katıyor durmadan. reklamlarda aktif durumda.

    hani bilmiyorum etkisi var mı yok mu ama sanırım telif haklarında ingilizce ağırlıkta. eğer bir olayın anlatımında ingilizce dışında bir dilde videosu varsa onu ekleyerek deneyin. şimdi diğer maç özetlerini de ekliyorum. rusça, italyanca, fransızca olarak ayrı ayrı. dediğim gibi ilginç geldi ama sıkıntı yok şu an yani. ilerde çıkar mı bilmiyorum ama.
  • 21-11-2012, 08:14:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dikkatimi çekti benim. şimdi malum dün gece şampiyonlar ligi maçları vardı. ben de tuttum s.moskova-barcelona maçının özetini koydum. ingilizce ve ispanyolca olarak 2 tane. ingilizce olan uefa dolayısıyla telif hakkı uyarısı aldı kaldırıldı, ispanyolca olan duruyor ve hitine hit katıyor durmadan. reklamlarda aktif durumda.

    hani bilmiyorum etkisi var mı yok mu ama sanırım telif haklarında ingilizce ağırlıkta. eğer bir olayın anlatımında ingilizce dışında bir dilde videosu varsa onu ekleyerek deneyin. şimdi diğer maç özetlerini de ekliyorum. rusça, italyanca, fransızca olarak ayrı ayrı. dediğim gibi ilginç geldi ama sıkıntı yok şu an yani. ilerde çıkar mı bilmiyorum ama.

    Süper fikir valla hocam
    Hala sıkıntı çıkarmadımı ?
  • 21-11-2012, 08:23:06
    #5
    şimdilik ses yok. yorum yapanlar, beğenme olayları da oldu ama bilemedim. gerçi önceden işin çakallığına kaçıp bu sesten tanıma olayı için, sesin önemli olmadığı videolarda sesi kapatıp yüklüyordum. sorun çıkmıyordu. şimdi sorun cıkarıyor o videolarda. sanırım başlıkla alakalı o başlık seçemiyorum henüz adam akıllı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:23:06 -->-> Daha önceki mesaj 08:19:20 --

    bak şimdi diğer videolar engelli görünüyor. barcelonayla alakalı bir durum mu acaba uefa'ya da mı kafa tuttu bu adamlar
  • 21-11-2012, 09:16:42
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdilik ses yok. yorum yapanlar, beğenme olayları da oldu ama bilemedim. gerçi önceden işin çakallığına kaçıp bu sesten tanıma olayı için, sesin önemli olmadığı videolarda sesi kapatıp yüklüyordum. sorun çıkmıyordu. şimdi sorun cıkarıyor o videolarda. sanırım başlıkla alakalı o başlık seçemiyorum henüz adam akıllı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:23:06 -->-> Daha önceki mesaj 08:19:20 --

    bak şimdi diğer videolar engelli görünüyor. barcelonayla alakalı bir durum mu acaba uefa'ya da mı kafa tuttu bu adamlar
    Yok hocam o senin hesapla alakalı sanki
  • 21-11-2012, 10:59:11
    #7
    10-15 gün sonra bile telif hakkı uyarısı gelebiliyor
  • 21-11-2012, 11:08:59
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    video sesten tanıma olayı sadece bir süre gözlerinden kaçıyor.
    ondan sonra yakalıyorlar hemen
    çok denedim. Yağmur efekti koydum altına yedi. Ama sonra çakıyorlar durumu
  • 21-11-2012, 11:12:22
    #9
    Sanirim telif hakki peki bu dizilerin komik bolumlerini kesip koyanlar nasil yapiyor soylermisiniz?