Telif Hakları Hakkında?
10
●850
- 21-11-2012, 07:50:00dikkatimi çekti benim. şimdi malum dün gece şampiyonlar ligi maçları vardı. ben de tuttum s.moskova-barcelona maçının özetini koydum. ingilizce ve ispanyolca olarak 2 tane. ingilizce olan uefa dolayısıyla telif hakkı uyarısı aldı kaldırıldı, ispanyolca olan duruyor ve hitine hit katıyor durmadan. reklamlarda aktif durumda.
hani bilmiyorum etkisi var mı yok mu ama sanırım telif haklarında ingilizce ağırlıkta. eğer bir olayın anlatımında ingilizce dışında bir dilde videosu varsa onu ekleyerek deneyin. şimdi diğer maç özetlerini de ekliyorum. rusça, italyanca, fransızca olarak ayrı ayrı. dediğim gibi ilginç geldi ama sıkıntı yok şu an yani. ilerde çıkar mı bilmiyorum ama. - 21-11-2012, 08:14:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 21-11-2012, 08:23:06şimdilik ses yok. yorum yapanlar, beğenme olayları da oldu ama bilemedim. gerçi önceden işin çakallığına kaçıp bu sesten tanıma olayı için, sesin önemli olmadığı videolarda sesi kapatıp yüklüyordum. sorun çıkmıyordu. şimdi sorun cıkarıyor o videolarda. sanırım başlıkla alakalı o
başlık seçemiyorum henüz adam akıllı.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:23:06 -->-> Daha önceki mesaj 08:19:20 --
bak şimdi diğer videolar engelli görünüyor. barcelonayla alakalı bir durum mu acaba
uefa'ya da mı kafa tuttu bu adamlar
- 21-11-2012, 09:16:42Yönetici onayı bekliyorYok hocam o senin hesapla alakalı sankiPetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

başlık seçemiyorum henüz adam akıllı.