şimdilik ses yok. yorum yapanlar, beğenme olayları da oldu ama bilemedim. gerçi önceden işin çakallığına kaçıp bu sesten tanıma olayı için, sesin önemli olmadığı videolarda sesi kapatıp yüklüyordum. sorun çıkmıyordu. şimdi sorun cıkarıyor o videolarda. sanırım başlıkla alakalı o

başlık seçemiyorum henüz adam akıllı.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:23:06 -->-> Daha önceki mesaj 08:19:20 --
bak şimdi diğer videolar engelli görünüyor. barcelonayla alakalı bir durum mu acaba

uefa'ya da mı kafa tuttu bu adamlar
Yok hocam o senin hesapla alakalı sanki