• 21-11-2012, 02:04:57
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sıkıntılıymış.
    Bulunur ama bir çözüm hocam onada
    Şöyle yabancı takibi çok olan bir kanal olsa, onada bir çözüm bulunur yahu
    tabi güvenilir bir satıcı lazım
  • 21-11-2012, 02:14:05
    #20
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanal alım satım işi çok tehlikeliymiş hocam yanlız aklında bulunsun
    bende 2 gündür araştırıyorumda.

    iyi bir satıcı bulamadım henüz;

    varsa hocam tanıdıgın birisi alabilirim
    kanal almayı düşünmedim ve düşünmüyorum hocam.bu yüzden araştırmadım pek.sadece yabancı forumlarda dolaşırken bagzı başlıklar gördügümü hatırlıyorum bu konuda.
  • 21-11-2012, 02:23:13
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10-15 gündür iyi kazanıyordum ama bu gün biraz düşüş yaşadım.
    Yine de çok şükür demek lazım ama yeni stratejiler bulmak lazım.
    Varsa tüyolarınız alalım
  • 21-11-2012, 02:25:40
    #22
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-15 gündür iyi kazanıyordum ama bu gün biraz düşüş yaşadım.
    Yine de çok şükür demek lazım ama yeni stratejiler bulmak lazım.
    Varsa tüyolarınız alalım
    hocam,10-15 gündür iyi kazanıyordum diyosan burada tüyo istemek yerine senin bizlere tüyo vermen gerekir bence
  • 21-11-2012, 02:44:16
    #23
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam,10-15 gündür iyi kazanıyordum diyosan burada tüyo istemek yerine senin bizlere tüyo vermen gerekir bence
    daha çok japonları takip ediyordum hocam. Bi tane yakaladım tuttu aldı başını gitti. Sanırım şimdi durdu izlenmesi. Günlük tıklar yarı yarıya indi resmen
  • 21-11-2012, 03:11:13
    #24
    Yönetici onayı bekliyor
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha çok japonları takip ediyordum hocam. Bi tane yakaladım tuttu aldı başını gitti. Sanırım şimdi durdu izlenmesi. Günlük tıklar yarı yarıya indi resmen
    Japonca bu işin nirvanası

    ingilizce filan olunca kestirebiliyoruz biraz telif olurmu olmazmı diye ama
    japonca'da bir tane tanıdık karakter bile yok.

    Japonca filanmı biliyorsun hocam ?
  • 21-11-2012, 06:24:41
    #25
    benimde merak ettiğim parça parça dizi sahneleri telif hakkında problem çıkarıyormu?
  • 21-11-2012, 08:13:52
    #26
    Yönetici onayı bekliyor
    Teoride var hocam, ama yükleyiğ denemedim hiç.

    Dizinin başından sonuna kadar adamların. ama her bölümden bir kare her bölümden bir kare şeklinde bir video yapar upload ederseniz belki youtubenin gözünden kaçabilir.

    Ama tellif hakkı firma şikayet ederse ozaman kaldırır video'zu youtube.
  • 21-11-2012, 09:44:58
    #27
    dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde merak ettiğim parça parça dizi sahneleri telif hakkında problem çıkarıyormu?
    Kopyala yapıştır dışında şunu yapan daha görmedim. Dizilerin belirli sahnelerini al, yorumunu yap ve yayınla. Dizi cennetiyiz nihayetinde, ağzında laf yapıyorsa çok iş çıkar