OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha çok japonları takip ediyordum hocam. Bi tane yakaladım tuttu aldı başını gitti. Sanırım şimdi durdu izlenmesi. Günlük tıklar yarı yarıya indi resmen
Japonca bu işin nirvanası

ingilizce filan olunca kestirebiliyoruz biraz telif olurmu olmazmı diye ama
japonca'da bir tane tanıdık karakter bile yok.

Japonca filanmı biliyorsun hocam ?