Sizce nasıl?
25
●2.062
- 04-11-2012, 16:14:43Üyeliği durdurulduAdsense hesabını incelemeye almış durumda. Bunun bir limiti vardı t.o %5 i geçince denetlemeye alıyordu heralde bir limiti geçince.
Teşviği görmemiştir inşallah adsense
- 04-11-2012, 16:39:47Üyeliği durduruldune gibi hile olabilir ki ? TBM tam olarak ne oluyor?Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:36:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:35:12 --
teşekkürler uygulayacagım_taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:39:47 -->-> Daha önceki mesaj 16:36:04 --
teşviği kaldırdıgımda 10 dolardı şimdi 16 dolar demekki teşfikle pek alakalı değil tıklanmalar
- 04-11-2012, 16:47:50LoonyTuneS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Tıklamaya teşvik gibi bir şeyden bahsedilmiş. Ona dayanarak demiştim.
TBM ?
- http://support.google.com/adsense/bi...r&answer=32725
- https://www.r10.net/youtube/904623-tbm-oranlari.html
Bol kazançlar. - http://support.google.com/adsense/bi...r&answer=32725
- 06-11-2012, 20:39:00Tam bir hurafedir hocam. Sadece dilden dile çok dolaştığı için sanki birisi Adsense Ekibinden duymuşçasına kesinleşmişizlemesitesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

aylarca yıllarca ödeme aldım %30-43 TO ile ki özel bir kontrol olsa çat diye banlanacak bir siteydi
Tabii %40 yapın demiyorum ama bariz hataları (hileler, teşvikler, frameler v.s) yapmadıktan sonra TO'dan tırsmayın..


