• 04-11-2012, 16:14:19
    #19
    Hile yoksa TO güzel (ki mesajlara bakılırsa var gibi), TBM çok düşükmüş.
  • 04-11-2012, 16:14:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Adsense hesabını incelemeye almış durumda. Bunun bir limiti vardı t.o %5 i geçince denetlemeye alıyordu heralde bir limiti geçince.

    Teşviği görmemiştir inşallah adsense
  • 04-11-2012, 16:15:35
    #21
    Kanalını bu konudan sil,wall hack başlıklı videonun başlığını değiştir,youtube'dan kazanç sağlayan biri olarak ufak bir tavsiyem olsun.

    Bol kazançlar.
  • 04-11-2012, 16:39:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hile yoksa TO güzel (ki mesajlara bakılırsa var gibi), TBM çok düşükmüş.
    ne gibi hile olabilir ki ? TBM tam olarak ne oluyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:36:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:35:12 --

    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanalını bu konudan sil,wall hack başlıklı videonun başlığını değiştir,youtube'dan kazanç sağlayan biri olarak ufak bir tavsiyem olsun.

    Bol kazançlar.
    teşekkürler uygulayacagım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:39:47 -->-> Daha önceki mesaj 16:36:04 --

    teşviği kaldırdıgımda 10 dolardı şimdi 16 dolar demekki teşfikle pek alakalı değil tıklanmalar
  • 04-11-2012, 16:47:50
    #23
    LoonyTuneS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi hile olabilir ki ? TBM tam olarak ne oluyor?



    Tıklamaya teşvik gibi bir şeyden bahsedilmiş. Ona dayanarak demiştim.

    TBM ?


    Bol kazançlar.
  • 04-11-2012, 16:57:50
    #24
    Üyeliği durduruldu
    anladım teşekkürler hocam
  • 04-11-2012, 17:05:16
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Oyun hileleri (wall hack vs) serbest hocam. Konudaki yorumlari okudum, ona gore yazdim. Kanalini bilmiyorum ama hayirli oilsun, +18, lig tv , acunmedya ve reklam paylasimlari yapma banlanman cok cok dusuk. Tebrikler iyi calismalar
  • 06-11-2012, 20:39:00
    #26
    izlemesitesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense hesabını incelemeye almış durumda. Bunun bir limiti vardı t.o %5 i geçince denetlemeye alıyordu heralde bir limiti geçince.

    Teşviği görmemiştir inşallah adsense
    Tam bir hurafedir hocam. Sadece dilden dile çok dolaştığı için sanki birisi Adsense Ekibinden duymuşçasına kesinleşmiş

    aylarca yıllarca ödeme aldım %30-43 TO ile ki özel bir kontrol olsa çat diye banlanacak bir siteydi
    Tabii %40 yapın demiyorum ama bariz hataları (hileler, teşvikler, frameler v.s) yapmadıktan sonra TO'dan tırsmayın..