Adsense hesabını incelemeye almış durumda. Bunun bir limiti vardı t.o %5 i geçince denetlemeye alıyordu heralde bir limiti geçince.
Teşviği görmemiştir inşallah adsense
Tam bir hurafedir hocam. Sadece dilden dile çok dolaştığı için sanki birisi Adsense Ekibinden duymuşçasına kesinleşmiş
aylarca yıllarca ödeme aldım %30-43 TO ile ki özel bir kontrol olsa çat diye banlanacak bir siteydi

Tabii %40 yapın demiyorum ama bariz hataları (hileler, teşvikler, frameler v.s) yapmadıktan sonra TO'dan tırsmayın..