• 06-07-2013, 16:52:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2 gündür uğraşıyorum üyelik alamadım
    Bir arkadaş sağolsun davetiye attı oda gelmedi sistemde bir sorun mu var acaba yok ****** yönetiminden birileri yav
  • 06-07-2013, 21:34:58
    #2
    BENDE aynı şekilde 3 gündür bekliyorum belki epostamda sorun vardır diye 2 ayrı e-posta ile mail attım ama geri dönüş olmadı. bu konuda yardımcı olacak arkadaslara simdiden tesekkür ederim.
  • 06-07-2013, 21:44:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    o kadar büyük bi site değilki üyelik saçma olmuş bence
  • 06-07-2013, 21:50:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    muslera06 davetiyelerin bugün atılacağını söyledi bakalım..
  • 06-07-2013, 23:39:53
    #5
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar büyük bi site değilki üyelik saçma olmuş bence
    bence mantıklı en azından sadece o amaca hizmet edenleri tek kabul ederler ama site uzantılı mail ile kabul etmek sadece saçma. Sonuçta youtube işi yapanlar site sahibi olmak zorunda değil.
  • 06-07-2013, 23:41:27
    #6
    Bende davetiye bekleyenler arasındayım bakalım..
  • 07-07-2013, 01:23:46
    #7
    arkadaşlar ****** da youtube işinden ekmek yemek isteyenler var ama bazı ilgisiz boş insanlar yüzüne üstad üyeliği kapattı ve davetiyeye cevirdi ama davetiye ile gelen arkadaşların forum kurallarına uymamaları durumunda davetiye verende atılacak forumdan onun için davetiye veremiyor arkadaşlar malum kendini ateşe atmak istemiyor....
  • 07-07-2013, 10:22:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    beytoo33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ****** da youtube işinden ekmek yemek isteyenler var ama bazı ilgisiz boş insanlar yüzüne üstad üyeliği kapattı ve davetiyeye cevirdi ama davetiye ile gelen arkadaşların forum kurallarına uymamaları durumunda davetiye verende atılacak forumdan onun için davetiye veremiyor arkadaşlar malum kendini ateşe atmak istemiyor....

    Dün davetiye attı bir arkadaş gelmedi, muslera06'ya sordum akşama gelecek dedi hala yok
  • 07-07-2013, 10:30:44
    #9
    Davetiyeyi nerden alıyoruz acaba ?