BENDE aynı şekilde 3 gündür bekliyorum belki epostamda sorun vardır diye 2 ayrı e-posta ile mail attım ama geri dönüş olmadı. bu konuda yardımcı olacak arkadaslara simdiden tesekkür ederim.