Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar büyük bi site değilki üyelik saçma olmuş bence
bence mantıklı en azından sadece o amaca hizmet edenleri tek kabul ederler ama site uzantılı mail ile kabul etmek sadece saçma. Sonuçta youtube işi yapanlar site sahibi olmak zorunda değil.