atuvural adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim 10.000 gosterim
143 civarı tık.
dipnot;ben adsenseye sovuyordum tıkbası 0,20-0,11 dolar veriyor diye ark. baktımda sukredesim geldi
17
●1.161
Haklısın alınmaz. Şahsen ben bunca zaman ara ara alabildim
Ama sorun olmadı. Hatta ayrıntılı örnek vereyim. Bir ödev konusu var. Mitoloji ile ilgili. Blogumda onunla ilgili bir yazı vardı. Amerika hiti geliyordu alakasız bir benzer aramada 1nci sıraya gelmiştim. Günde 60-70 dolar kazanıyordum. To 7-9 arasındaydı. 2 ay gitti böyle. Hiç bir sıkıntı olmadı. Gerçi o dönem össye hazırlanmayı bırakmış o hevesle. Büyük kazıktı bana attığı adsense'in
Yıl 2008 filandır tabi.
Tabi sonra gene indim günde 3-5 dolarlarla
Neyseki şimdi meslek edindik bu işi de sağlam ilerliyoruz.