hocam 5 yıllık tecrubem var ben ona ıstınaden yazıyorum 500 kusur gosterıme 50 tık alınmaz..
2004 de açılmış hesabım duruyor hala

Haklısın alınmaz. Şahsen ben bunca zaman ara ara alabildim

Ama sorun olmadı. Hatta ayrıntılı örnek vereyim. Bir ödev konusu var. Mitoloji ile ilgili. Blogumda onunla ilgili bir yazı vardı. Amerika hiti geliyordu alakasız bir benzer aramada 1nci sıraya gelmiştim. Günde 60-70 dolar kazanıyordum. To 7-9 arasındaydı. 2 ay gitti böyle. Hiç bir sıkıntı olmadı. Gerçi o dönem össye hazırlanmayı bırakmış o hevesle. Büyük kazıktı bana attığı adsense'in

Yıl 2008 filandır tabi.
Hesaplıyorum. 50$X30=1500$=2.500TL ediyor en kötü. Benim annem ve babamın toplam maaşı o kadar değil. Öperler össyi demiştim

Tabi sonra gene indim günde 3-5 dolarlarla

Neyseki şimdi meslek edindik bu işi de sağlam ilerliyoruz.