• 30-03-2026, 03:18:36
    #1
    youtube para kazanma şartlarını tamamladım. youtube bir adsense hesabım bağlıydı onda yanlışıkla kendi adıma kimlik doğruladım bu yüzden o hesap ile başvuru atamazdım.(kendi adıma ödeme profili oluşturunca bağkur borcu çıkacak emekli babamın üstüne yapmak istiyorum).Bende yeni adsense açtım babamın üstüne onla başvurmak istedim fakat 5 kez red yedim sebebi youtube hala eski adsense hesabıma ilişkili değiştiriyorum hala eskiyi sayıyor onu sistemde görüyor Youtube Studidoda adsense git dediğimde eski hesaba atıyor ve alttaki resimdeki ekran beni karşılıyor hesabı kapat yapmama rağmen. günlerdir uğraşıyorum hesabı kapattım ama sanırım tam kapanmadı o hesapla girmek isteyince sitede böyle görsel çıkıyor komple kapatma yöntemini bulamadım. 1. hesabıma(eski benim adıma) red yedikten sonra böyle mail geldi.


    Yakın zamanda AdSense'ten hesabınızın durumu hakkında bir e-posta almış olabilirsiniz. Etkin bir AdSense hesabı olmadan YouTube'da para kazanamazsınız.
    Sorunun ne olduğunu öğrenmek için gelen kutunuzda "adsense-noreply@⁠google.com" e-posta adresini aratın. AdSense hesabınızı ayarlamayla ilgili talimatları burada bulabilirsiniz. Sık karşılaşılan sorunlardan bazıları:
    • İki hesap: Yalnızca bir adet AdSense hesabınız olabilir. İki hesabınız olduğu tespit edilirse, kanalınızdan para kazanmak için mevcut hesabınızı kullanma veya iptal etme arasında seçim yapmanız gerekir.
    • Web sitesiyle ilgili sorun: YouTube kanalınızdan para kazanmak için AdSense'e kaydınızı doğrudan YouTube Studio üzerinden tamamlamanız gerekir. AdSense web sitesinden, üzerinden para kazanmayı hedeflemediğiniz bir URL'yi kullanarak yeni hesap oluşturmayın.
    Eski benim adıma olan hesaptan babamın adına 2. ödeme profil oluşturmak istediğimde de onu otomatik kuruluş yapıyor bu yüzden ordan da başvuru yapamıyorum kuruluş olunca sanırım ekstra vergi çıkıyor. Lütfen bilen kişiler hocalarım uzmanlarım yardım edin kafayı yemek üzereyim artık para kazanmayı açmak istiyorum gelecek para 3 kuruş zaten yapmam gereken nedir





    2. mailime gelen linkte tıklayınca da böyle bir ekrana atıyor





  • 30-03-2026, 03:25:54
    #2
    Have you use both closing method
  • 30-03-2026, 03:28:15
    #3
    Tomak_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Have you use both closing method
    What do you mean by "both closing methods"? I closed my first account from the location shown in the picture.

  • 30-03-2026, 03:31:32
    #4
    EkinoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    What do you mean by "both closing methods"? I closed my first account from the location shown in the picture.

    there is another one again after the one yoy show
  • 30-03-2026, 03:33:05
    #5
    Tomak_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    there is another one again after the one yoy show
    I don't know any other way to close it, can you please explain?
  • 30-03-2026, 03:36:54
    #6
    Message me on WhatsApp
  • 31-03-2026, 08:22:39
    #7
    Adsens hesabının kimin üzerinde olduğunun önemi yok aslında boşuna uğraşmışsınız sadece kartlar yerine babanızın istisna ile ilgili kartınız girmeniz yeterli.
  • 31-03-2026, 09:21:58
    #8
    Yunus_Limit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsens hesabının kimin üzerinde olduğunun önemi yok aslında boşuna uğraşmışsınız sadece kartlar yerine babanızın istisna ile ilgili kartınız girmeniz yeterli.
    Hocam bu konu benimde kafamı karıştırıyor, gpt ye sordum, istisna belgesi kimin adına açılacaksa adsensede onun adına açılmış olmalı yoksa Bağ-Kur borcu çıkar diyor, bu konuya açıklık getirebilir misiniz teşekkürler.
  • 31-03-2026, 09:25:02
    #9
    Fatihkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konu benimde kafamı karıştırıyor, gpt ye sordum, istisna belgesi kimin adına açılacaksa adsensede onun adına açılmış olmalı yoksa Bağ-Kur borcu çıkar diyor, bu konuya açıklık getirebilir misiniz teşekkürler.
    Yok reis adsens türkiye ye göre vergi kesmediği için öyle bir durum yok zaten amerika gelirine göre kendi vergisini adsensden alıyor. Ki zaten ben 1 yıldır bu işin içindeyim öyle bir şey olsa ayvayı yemiştim yani. 😂