Hocam bu konu benimde kafamı karıştırıyor, gpt ye sordum, istisna belgesi kimin adına açılacaksa adsensede onun adına açılmış olmalı yoksa Bağ-Kur borcu çıkar diyor, bu konuya açıklık getirebilir misiniz teşekkürler.
Yok reis adsens türkiye ye göre vergi kesmediği için öyle bir durum yok zaten amerika gelirine göre kendi vergisini adsensden alıyor. Ki zaten ben 1 yıldır bu işin içindeyim öyle bir şey olsa ayvayı yemiştim yani. 😂