• 18-02-2021, 21:47:49
    #1
    Merhabalar değerli hocalarım. Öncelikle kandiliniz mübarek olsun.
    Benim YouTube hakkında sorum var. Bir kanal buyutmeyi planlıyorum. Kanal içeriğinde film kesitleri olacak. Paylaştığım filmlerden telif yer miyim?
    Not; Sadece orjinal filmi kesip paylaşacağım.

    Cevap veren herkese şimdiden teşekkür ederim.
  • 18-02-2021, 21:53:33
    #2
    Evet telif yersiniz
  • 18-02-2021, 21:54:44
    #3
    mtyproduksiyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet telif yersiniz
    Bunu yapan diğer kanallar ne gibi bir önlem alıyor bi bilginiz var mı hocam? Çünkü paylaşım yapan pek çok kanal var.
  • 18-02-2021, 21:56:09
    #4
    Para kazanmak için yapıyorsan farklı alanlara yönelmen gerekir. Telif sıkıntılı olur ve uzun süreli gitmez.
  • 18-02-2021, 22:00:01
    #5
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yapan diğer kanallar ne gibi bir önlem alıyor bi bilginiz var mı hocam? Çünkü paylaşım yapan pek çok kanal var.
    Youtube'da telif konusunda çok çeşitli noktalar var.
    Bilinmesi gereken en net olay, bu şekilde asla gelir elde edemeyecek olmanız.
    Bazı telif hakkı sahipleri, videoyu kısıtlamaz ancak elde edilen gelirin kendisine gelmesini talep eder.
    Bazıları yayınlanan ülkede kısıtlanmasını talep eder.
    Bazıları direk kaldırılmasını talep eder.
    Bazıları yayınlansın ama kimse gelir elde edemesin der.
    Bazıları kanalın kapatılmasını talep eder.
    Bu sıkıntılara rağmen bunu yapan kanallar genelde abone kasıp, kanalı satmayı hedefliyor.
    Bana sorarsanız çok vizyonsuz bir çaba.
    Youtube'un istediği gibi özgün olmak çok daha kolay.