Merhabalar değerli hocalarım. Öncelikle kandiliniz mübarek olsun.

Benim YouTube hakkında sorum var. Bir kanal buyutmeyi planlıyorum. Kanal içeriğinde film kesitleri olacak. Paylaştığım filmlerden telif yer miyim?
Not; Sadece orjinal filmi kesip paylaşacağım.
Cevap veren herkese şimdiden teşekkür ederim.