• 14-09-2020, 23:02:04
    #1
    Selam Arkadaşlar Şilede elimizden geldigi kadar bir video çektik yorumlarınızı bekliyorum

    https://www.youtube.com/watch?v=feQRe63iTvs&t=186s
  • 14-09-2020, 23:04:33
    #2
    Hocam vlog böyle olmuyor sanırım bu biraz daha şile tanıtım videosu gibi olmuş emeginize sağlık
  • 14-09-2020, 23:06:21
    #3
    Teşekkürler hocam
  • 14-09-2020, 23:06:36
    #4
    Şarkı uyumu güzel. Çevre güzel yanlız, Kamera çok fazla oynamış, bazı sahneler çok uzun olmuş, geçişleri daha hızlı ve sade olabilir. Titremeler için stabilizer kullanmanızı öneririm. Bazı sahnelerle, görünmesi gereken yerlerin önüne başka objeler geçmiş. Emeğinize sağlık 👍
  • 14-09-2020, 23:08:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şile tanıtım videosu olsa daha isabetli olur. Vlog denildi mi elimizde bir kamera kendimizi şehri arkamıza alarak tanıtmak, fikirlerimizi paylaşmak gibi bir durum olsa gerek
  • 14-09-2020, 23:10:56
    #6
    aynen gimbal kullanmak gerekiyor yorumunuz için teşekkürler
  • 14-09-2020, 23:12:46
    #7
    ParaParala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şile tanıtım videosu olsa daha isabetli olur. Vlog denildi mi elimizde bir kamera kendimizi şehri arkamıza alarak tanıtmak, fikirlerimizi paylaşmak gibi bir durum olsa gerek
    öneriniz için teşekkürler dikkat edeceğim
  • 15-09-2020, 01:47:43
    #8
    Video izlenir şarkı favorilerimden '' laura branigan self control'' , ama telif gelir hocam.
  • 15-09-2020, 15:41:46
    #9
    sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video izlenir şarkı favorilerimden '' laura branigan self control'' , ama telif gelir hocam.
    Biliyorum telif hakkı var