Şarkı uyumu güzel. Çevre güzel yanlız, Kamera çok fazla oynamış, bazı sahneler çok uzun olmuş, geçişleri daha hızlı ve sade olabilir. Titremeler için stabilizer kullanmanızı öneririm. Bazı sahnelerle, görünmesi gereken yerlerin önüne başka objeler geçmiş. Emeğinize sağlık 👍