videoları izleyen kişi normal hızdan daha yavaş veya daha hızlı oynatma yapabiliyor peki bu durumda video izlenme süresi nasıl hesaplanıyor?
örnek olarak 1 dk lık video en yüksek hızda 30sn de, en yavaş hızda 3 dk da biterse bu video kaç dakika izlenmiş sayılıyor?
yavaşlayınca video uzamıyor ki, izleme hızı yavaşlıyor sadece. Bence kaç dakika izlendiğini baz alıyorlardır, kaç dakikada izlendiğini değil soru beynimizin %100'ünü kullanırsak ne olur'a örnek olur
Güzel bir soru . Tahminimce ( Youtube uzmanı değilim ) Analiz aşamasında izlenme oranını oynatıcı üzerinde geçen saniye bazlı aldığını düşünüyorum. Düşündüğüm gibiyse video dakikasına bağlı olarak algılamalı.
Yani şöyle düşünelim 1 dakikalık videoyu izleyici baştan sonuna kadar izlediyse 1 dakika sayacaktır. Bunun hızlandırıp yavaşlatılmasının farkı yoktur diye düşünüyorum