Güzel bir soru . Tahminimce ( Youtube uzmanı değilim ) Analiz aşamasında izlenme oranını oynatıcı üzerinde geçen saniye bazlı aldığını düşünüyorum. Düşündüğüm gibiyse video dakikasına bağlı olarak algılamalı.
Yani şöyle düşünelim 1 dakikalık videoyu izleyici baştan sonuna kadar izlediyse 1 dakika sayacaktır. Bunun hızlandırıp yavaşlatılmasının farkı yoktur diye düşünüyorum