• 05-10-2019, 22:08:53
    #1
    Arkadaşlar oyun kanalı açmayı düşünüyoruz. Ne başlangıç seviyesi ne de prof. Orta düzeyde mikrofon için ne önerirsiniz.
  • 05-10-2019, 22:17:22
    #2
    Behringer C1
  • 05-10-2019, 22:23:01
    #3
    boya-m1
  • 05-10-2019, 22:30:40
    #4
    Orta-üst segment condenser olarak Audio Technica AT2020'yi önerebilirim. Fiyatına göre çok iyidir. Ondan sonra 700₺ bandında Behringer B-1'e göz atabilirsiniz. Fiyat performans olarak da orta segment Behringer C-1 ve Samson C-1'e göz atabilirsiniz.

    Dinamik mikrofon olarak Rode PodMic'e göz atabilirsiniz. XLR to USB kablosu ile sorunsuz kullanırsınız.

    Eğer sesi çok düzenlemeyi bilmiyorum diyorsanız dinamik mikrofonlara bakabilirsiniz. Condenser mikrofonlar gibi Phantom Power'e ihtiyaç duymazsınız ve sesinizi temiz kaydeder.
  • 06-10-2019, 01:41:13
    #5
    Merhabalar, blue yeti mutlaka inceleyin.
  • 06-10-2019, 09:13:24
    #6
    Herkese ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.
  • 26-10-2019, 01:24:31
    #7
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boya-m1
    Çok merak ediyorum hakikaten iyi mi ? Yoksa fiyat sınırı için mi yazdınız?
    Bizzat kullandınız ise kayıt aldığınız video vs. gönderebilir misiniz?