arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boya-m1
Çok merak ediyorum hakikaten iyi mi ? Yoksa fiyat sınırı için mi yazdınız?
Bizzat kullandınız ise kayıt aldığınız video vs. gönderebilir misiniz?