Merhaba,
4 sene önce açtığım bir youtube kanalım var. Genelde telif yemeyecek haber videoları atıyordum ve Adam Olacak Çocuk videoları attım.
Dünden beri, 4 senedir kanalda olan ve bu zamana kadar telif gelmeyen "Adam Olacak Çocuk" videolarıma telif atıldı. 4 sene önce sabahları TRT de yayınlanırken nostalji olsun diye kaydetmiştim.
Telif atan TRT olsa anlarım, tamam da
"davacı NetModa ve Kanal Sinematik" olarak geçiyor.
Youtube'da böyle bir kanal da bulamadım.
2 tane ihtarım var, 3. de kapanacak.
Videolar özgün olmadığından itiraz da edemiyorum. Aslında izlenmeleri, etkileşimleri de iyiydi Adam Olacak Çocuk videolarının.
4 senelik videoları silip özgüne mi dönsem? İtiraz mı etsem?
Ya da sizce ne yapmalıyım.
Sahte Telif Yiyorum
2
●808