Merhaba,

4 sene önce açtığım bir youtube kanalım var. Genelde telif yemeyecek haber videoları atıyordum ve Adam Olacak Çocuk videoları attım.

Dünden beri, 4 senedir kanalda olan ve bu zamana kadar telif gelmeyen "Adam Olacak Çocuk" videolarıma telif atıldı. 4 sene önce sabahları TRT de yayınlanırken nostalji olsun diye kaydetmiştim.

Telif atan TRT olsa anlarım, tamam da
"davacı NetModa ve Kanal Sinematik" olarak geçiyor.
Youtube'da böyle bir kanal da bulamadım.

2 tane ihtarım var, 3. de kapanacak.


Videolar özgün olmadığından itiraz da edemiyorum. Aslında izlenmeleri, etkileşimleri de iyiydi Adam Olacak Çocuk videolarının.

4 senelik videoları silip özgüne mi dönsem? İtiraz mı etsem?

Ya da sizce ne yapmalıyım.