merabalar arkadaşlar 3-4 gün önce ilk çektiğim stop motion videomu paylaşmıştım bugünde 2. sini yayınladım ilk 2-2,5 dakikası videonun yeni diğer kısmına ilk videoyu koydum 10 dk yı geçsin diye video aşşağıda bakalım beğenecekmisiniz.
https://youtu.be/5peVohEBcKE
Buda 2. Play Doh ile Stop Motion Videom
20
●1.675
- 01-06-2016, 13:09:06yok hocam izlenim çekmedim çekmemde zaten şukadar emek verdikten sonra sanırım izlenim çekmek sıkıntılı bi işmiş. dün sabah kalktım 13 k idi sonra öyle kaldı anlamadım bende. youtube analatikde 2-3 gün geriden geliyor nerden geldiğini inş 2 gün sonra öğrenicem bendecaglar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
epey merak ettim çünkü
- 01-06-2016, 21:22:29aynen bu kısa olmasına rağmen benimde bu daha çok hoşuma gitti. yavaş yavaş acemiliği atıcaz hocamcnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2016, 21:35:59Bu yeteneğinizi yabancı platformlarda hizmet olarak sunabileceğinizi biliyor musunuz?
Böyle işler için teklif alıp verebileceğiniz freelancer.com, ******.com gibi siteler mevcut, bilmiyorsanız bir bakın derim. Pazarlamasını güzel yaparsanız youtubetan kazanacağınızın çok daha fazlasını kazanabilirsiniz. - 01-06-2016, 21:45:16yok hocam hiç bilmiyordum inceliyim verdiğiniz siteleri. r10 dan bi kaç arkadaş ekledi ortak iş teklif etti ama böyle bi olayın olduğunu hiç duymadım. tekrar teşekkür ederim.Oleman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
epey merak ettim çünkü