cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence birinciye nazaran çok daha başarılı olmuş hocam tebrikler
aynen bu kısa olmasına rağmen benimde bu daha çok hoşuma gitti. yavaş yavaş acemiliği atıcaz hocam