• 28-03-2016, 16:34:10
    #1
    ...
  • 28-03-2016, 16:51:03
    #2
    fena değilde sanki çok yavaş gibi
    yinede ilke göre başarılı. tebrikler.
  • 28-03-2016, 16:52:53
    #3
    Muteber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fena değilde sanki çok yavaş gibi
    yinede ilke göre başarılı. tebrikler.
    Bilerek yavaşlatmak zorunda kaldım. Normalde bu kadar yavaş değildi. Ancak seslendirme sığmadığı için ekranları yavaşlatmak zorunda kaldım.
  • 28-03-2016, 16:55:38
    #4
    saniyede kullandığınız resim sayısı az hocam birde lego tabanında yaparsınız çok daha güzel olur ve tebrik ederim hocam güzel olmuş
  • 28-03-2016, 16:59:32
    #5
    caglar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saniyede kullandığınız resim sayısı az hocam birde lego tabanında yaparsınız çok daha güzel olur ve tebrik ederim hocam güzel olmuş
    Koyduğum yeri oynatınca yakınını bulamıyorum. Bu yüzden aralıklar çok fazla oluyor. Bunun için dediğin gibi lego en mantıklısı. Lego tabanı türkiyede tanesi 50 TL. En az 4-5 tane almak gerekiyor. Aliexpress'ten 4 yeşil 4 mavi(gökyüzü için) sipariş verdim ancak 20 gündür gelmedi bekliyorum.
  • 28-03-2016, 17:14:09
    #6
    böyle emek verip özgünlüğü ön planda tutarak birşeyleri meydana getirmenizi takdir ediyorum, umarım kısa zamanda emeklerinizin karşılığını alırsınız.
  • 28-03-2016, 17:20:33
    #7
    Çocuklara yönelik özgün çalışma yapmanız gerçekten güzel. Çocukların reklamlara tıklama oranı daha fazla kinder sürpriz yumurta kanalım vardı bir zamanla tıklıyorlardı sonra geçersiz tıklamadan kapandı

    Neyse size tavsiyem kanalınızı farklı diller üzerine de yapın yabancı diliniz olmasa da en kötü google translate kullanın çocuklar saçmada olsa çizgi film karakteri olduğu için izleyeceklerdir seslendirme ile alakalı olarak ayı sesi çok iyi olmuş ama Maşa'nın sesi için çocuk karakter ya da bir bayan sesi kullanmanızı tavsiye ederim. Başarılar dilerim.

    Açıklamalar kısmında mutlaka bir önceki sonra sosyal medya vs gibi linkler bulundurun. Açıklamalarınızda o bölümle ile alakalı kısa yazı yazmanızı tavsiye ederim.
  • 28-03-2016, 17:20:47
    #8
    Eline emeğine sağlık, çok hoş görünüyor.
    Ancak ses bana rahatsız edici geldi, mikrofondan kaynaklı gibi görünüyor.
    Bunu yapıcı eleştirici olarak kabul edin lütfen, başarılar, takipteyim!
  • 28-03-2016, 17:29:42
    #9
    demirkurt94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuklara yönelik özgün çalışma yapmanız gerçekten güzel. Çocukların reklamlara tıklama oranı daha fazla kinder sürpriz yumurta kanalım vardı bir zamanla tıklıyorlardı sonra geçersiz tıklamadan kapandı

    Neyse size tavsiyem kanalınızı farklı diller üzerine de yapın yabancı diliniz olmasa da en kötü google translate kullanın çocuklar saçmada olsa çizgi film karakteri olduğu için izleyeceklerdir seslendirme ile alakalı olarak ayı sesi çok iyi olmuş ama Maşa'nın sesi için çocuk karakter ya da bir bayan sesi kullanmanızı tavsiye ederim. Başarılar dilerim.

    Açıklamalar kısmında mutlaka bir önceki sonra sosyal medya vs gibi linkler bulundurun. Açıklamalarınızda o bölümle ile alakalı kısa yazı yazmanızı tavsiye ederim.
    Yorumlarınız için teşekkür ederim. Daha çekim aşamasını oturtamadımİngilizce versiyonu yapacağım ancak şu an animasyonu nasıl yapacağıma karar veremedim. Konuşmalı veya sessiz efektli gibi. Daha sonraki aşamalarda aynı videoları ingilizce seslendireceğim.

    Cagatlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline emeğine sağlık, çok hoş görünüyor.
    Ancak ses bana rahatsız edici geldi, mikrofondan kaynaklı gibi görünüyor.
    Bunu yapıcı eleştirici olarak kabul edin lütfen, başarılar, takipteyim!
    Farkındayım hocam. Sonraki bölümlerde eşime seslendirme yapacağım. Deneme amaçlı tepkileri merak ettiğim için yayınladım. Yorumlara göre yön vereceğim açıkçası. Bir tane de sessiz sadece efektli versiyon çekeceğim. Daha hızlı biraz daha çizgi film gibi.

    Sonrasında duruma göre karar verip nasıl ilerleyeceğime karar vereceğim.