Eline emeğine sağlık, çok hoş görünüyor.
Ancak ses bana rahatsız edici geldi, mikrofondan kaynaklı gibi görünüyor.
Bunu yapıcı eleştirici olarak kabul edin lütfen, başarılar, takipteyim!