• 19-11-2007, 17:47:24
    #1




    Çalıştığım firma olan moysis.com'un sitesi baştan aşağı yenilendi.

    Webmaster gözüyle bi yorum yaparmısınız arkadaşlar? Eksik, fazla bişeyler varmı sizce

    Moysis.Com
  • 19-11-2007, 17:50:54
    #2
    değişik birr site olmuş

    Server Error in '/' Application.





    site açılsında tekrar yorum yapayım
  • 19-11-2007, 18:00:41
    #3
    Belkide değişik olan sensindir

    Refresh yap düzelir
  • 19-11-2007, 18:02:34
    #4
    soldaki kategoriler ve üstteki menü mavi beyaz tonda olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum
  • 19-11-2007, 18:15:03
    #5
    Öncelikle site çok fazla beyaz. Daha farklı renk paletleri kullanılabilir. Onun dışında fonksiyonellik açısından sol menü AJAX ile alt kategoriler açılır kapanır şekilde yapılabilir. Yine sol kısımdaki kayan ürünler çok amatör duruyor. Daha güzel olabilirdi. Diğer taraftan kampanyalı menüler orta kısıma alıp daha dikkat çekici şekle sokulabilir. Göze takılanlar bunlar.
  • 19-11-2007, 18:20:24
    #6
    şimdi düzeldi..

    güzel,sade tasarlanmış hoş bir siteye benziyo..

    TrueLove
    sayfanın en altındakiServisler bölümünde Üyelik linki hariç diğer linkler anasayfaya yönleniyor bilgin olsun


  • 19-11-2007, 22:44:56
    #7
    Hepsini ilgili yerlere iletiyorum...
    Teşekkürler yorumlarınız için.
  • 20-11-2007, 16:35:37
    #8
    Gayet güzel olmuş elinize sağlık.Başarılar.
  • 20-11-2007, 16:42:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sitenin beyaz olması çok güzel. Ziyaretcilere piskolojik olarak güven veriyor. Ama site pek dolu olmadığından dolayı sanki yeni yapılmış gibi gözüküyor. Şöyle diyeyim hepsiburda.com da reklamlar yerinde durmuyor. cıvıl cıvıl oynuyorlar. Reklamlar haraketli yapılabilir. visa master, taksitli logoları.
    Sadece görüş yazmak istedim. Bu hali ile çok güzel. hoşuma gitti.