cahveci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pp olunca neler olur sen düşün 
Bu arada bilgi olarak söyleyeyim.
Sahte kartlar 3d ödeme sistemi olmayan sitelerden geçiyor. Lakin 1-2 gün içinde banka bunu anlıyor ve pos sahibine yazı gönderiyor. Siz şikayetci olursanız sahte kart çekenin yakalanması an meselesi.
Bizim siteden sahte kart çeken bir şahıs şuan kayseride yatıyor...
Bir kişide r10 dan var ama şuan nicki aklıma gelmiyor