www.webmasterdestek.com
17
●1.119
- 16-11-2007, 01:35:41Forum + webmaster ikisinin kaynaşmasından ortaya çıkan o kadar çok "webmaster"sitesi var ve açılmaya devam ediyor ki umarım bunların arasından sıyrılıp iyi bir yerlere gelirsiniz.Uzun vadeli bir iş,çoğu site bir kaç ay sonra kapanıyor;siz uzun vadeli tutarsanız bu size bir avantaj sağlayabilir...
- 16-11-2007, 12:24:26Arkadaşlar thema şu anda orjinal default teması üzerine yazılıyor 1 haftaya kadar ins sorunsuz bir şekilde aktarılacak . konuların doldurulması konusundada iyi bir kadro kalıcı bölüm yetkilileri ve moderatorler aracılığı ile paylaşımı sağlayabiliriz diye düşünüyorum .
- 18-11-2007, 21:50:56Logo yu değişdirdim ark inşallah beğenirsiniz
teknoloji bölümünü tekrar düzenledim simd yorumlarınızı bekliorum
- 18-11-2007, 22:11:33sadece google kısmı buradan esinlenerek yapılmısdır hepsine göz atarsanız sevinirim
teknoloji bölümünü tekrar düzenledim simd yorumlarınızı bekliorum