Arkadaşlar thema şu anda orjinal default teması üzerine yazılıyor 1 haftaya kadar ins sorunsuz bir şekilde aktarılacak . konuların doldurulması konusundada iyi bir kadro kalıcı bölüm yetkilileri ve moderatorler aracılığı ile paylaşımı sağlayabiliriz diye düşünüyorum .