• 12-06-2006, 01:39:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    scripti güzele benziyo
  • 12-06-2006, 01:45:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Mack adlı üyeden alıntı:
    scripti güzele benziyo

    yapma be ilkkez bugun girdim kusacaktım içeriye girmedim ana sayfaya baktım ama sadece renk secimi berbat
  • 12-06-2006, 01:48:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    turunju

    kızlar böle cırtlak renkleri seviyolar

    ilgi çeker şarkı olmasa bi işe yaramazda
  • 12-06-2006, 01:53:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Mack adlı üyeden alıntı:
    turunju

    kızlar böle cırtlak renkleri seviyolar

    ilgi çeker şarkı olmasa bi işe yaramazda

    bende yazcam okutcak biri bulurum olmazsa ben okurum
  • 12-06-2006, 10:58:44
    #14
    biz uğraşalım yıllarca adam bi şarkıda tavan yapsın..
  • 12-06-2006, 13:03:52
    #15
    vys
    Üyeliği durduruldu
    LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı:
    geçici birşey merak etmeyin..
    1 ay sonra 1 kişi bile girmez o siteye...
    şarkı nasılsa yakında unutulucak..
    heycana gerek yok..

    hocam haklısınız, ama şarkı unutulacak demişsin. o ismail yk unutulmayacak. Millet sazan ya o ipnenin orada olduğunu duyan herkez girecektir.
  • 12-06-2006, 13:10:05
    #16
    İsmail Yk robot mu acaba :P Ne alaka şimdi :P Adam tam kro ama bizim millet seviyor :S Sokam böyle işe ya.
  • 12-06-2006, 13:29:00
    #17
    http://web1.ares70.plusserver.de/ surdan giriyo bayagı oldu acılalı ancak bugun girebilmek nasip oldu
  • 12-06-2006, 13:38:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ben de açılıyor ss;