bombabomba.com :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bombabomba.com :)
21
●
1.487
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
bombabomba.com :)
1
2
3
12-06-2006, 01:39:46
#10
Mack
Üyeliği durduruldu
scripti güzele benziyo
12-06-2006, 01:45:22
#11
prosman
Üyeliği durduruldu
Mack adlı üyeden alıntı:
scripti güzele benziyo
yapma be ilkkez bugun girdim kusacaktım
içeriye girmedim ana sayfaya baktım ama sadece
renk secimi berbat
12-06-2006, 01:48:03
#12
Mack
Üyeliği durduruldu
turunju
kızlar böle cırtlak renkleri seviyolar
ilgi çeker şarkı olmasa bi işe yaramazda
12-06-2006, 01:53:45
#13
prosman
Üyeliği durduruldu
Mack adlı üyeden alıntı:
turunju
kızlar böle cırtlak renkleri seviyolar
ilgi çeker şarkı olmasa bi işe yaramazda
bende yazcam okutcak biri bulurum olmazsa ben okurum
12-06-2006, 10:58:44
#14
DusunenCeset
biz uğraşalım yıllarca adam bi şarkıda tavan yapsın..
12-06-2006, 13:03:52
#15
vys
Üyeliği durduruldu
LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı:
geçici birşey merak etmeyin..
1 ay sonra 1 kişi bile girmez o siteye...
şarkı nasılsa yakında unutulucak..
heycana gerek yok..
hocam haklısınız, ama şarkı unutulacak demişsin. o ismail yk unutulmayacak. Millet sazan ya o ipnenin orada olduğunu duyan herkez girecektir.
12-06-2006, 13:10:05
#16
EFO
İsmail Yk robot mu acaba :P Ne alaka şimdi :P Adam tam kro ama bizim millet seviyor :S Sokam böyle işe ya.
12-06-2006, 13:29:00
#17
eviL
http://web1.ares70.plusserver.de/
surdan giriyo bayagı oldu acılalı ancak bugun girebilmek nasip oldu
12-06-2006, 13:38:38
#18
chemeng
Üyeliği durduruldu
ben de açılıyor ss;
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler