• 13-06-2006, 00:34:50
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site açılmıyo ki bu işler şarkı söylemeye benzemez siteyi host edemiyorlar daha
  • 13-06-2006, 14:50:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bence hiç guzel değil şarkı söyleyeceksen adam akıllı bir site yaptırırdı insan hiç birşey yok bom boş site :S hiç ama hiç sevmedim hatta ismail yk ya laf bile ettim zaten çoğu zaman girilmiyor doğru duzgun bir serverları bile yok !!!! neyse adam şarkıyı söyledi hiti kaptı ama yakında bu scriptle fazla dayanamazlar
  • 13-06-2006, 15:14:09
    #21
    forscream ÜYEYE
    Alıntı
    öğle vakti kesinlikle bu site adresine girilemiyor hayatım da bir kere saat gece 4 civarı gibi ulaştım sitede de ismail kavuğun resimi yer alıyor doğudan göç eden bu siteye giriyor adam bilgisayarın ne oldugunu bilmiyor hemen bombabomba.com'a giremde 2 tane şapur şupur manita yapam diye hayal kuruyor
    BEN doğuluyum ne yani hiç bişey bilmiyormuyum
  • 13-06-2006, 17:01:24
    #22
    salakça bir gaf yapmış arkadaş o kadar dert etme