LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı:
geçici birşey merak etmeyin..
1 ay sonra 1 kişi bile girmez o siteye...
şarkı nasılsa yakında unutulucak..
heycana gerek yok..
hocam haklısınız, ama şarkı unutulacak demişsin. o ismail yk unutulmayacak. Millet sazan ya o ipnenin orada olduğunu duyan herkez girecektir.