• 07-11-2012, 15:15:09
    #10
    motormu ? kiim ?

    allah kolaylık versin.
  • 07-11-2012, 15:16:50
    #11
    evet amacım arama motoruydu.
    ama bir türlü olmadı..
  • 07-11-2012, 15:18:48
    #12
    akdmli126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet amacım arama motoruydu.
    ama bir türlü olmadı..
    Arama motorundan mybb foruma dönüş cidden süper iş.
  • 07-11-2012, 16:20:38
    #13
    yok hayır dönüş değil yapamadım.
    cünkü tek kişiyim..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:20:38 -->-> Daha önceki mesaj 15:20:05 --

    www.webmastermotoru.com
  • 07-11-2012, 16:24:06
    #14
    valla bu işte r10 vb tepede bikaç site var o yüzden forum tutmaz,vbulletin olsa biraz daha şansın artar ama bence başka projeye yönelmelisin.
  • 07-11-2012, 19:26:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    başarılar kardeşim.
  • 07-11-2012, 19:28:21
    #16
    Hic zamanini kaybetme bloga cevir siteyi bence.