Konu
Web master sİtesİ
07-11-2012, 16:24:06
#14
sCw
valla bu işte r10 vb tepede bikaç site var o yüzden forum tutmaz,vbulletin olsa biraz daha şansın artar ama bence başka projeye yönelmelisin.