• 02-06-2006, 19:46:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ...............................
  • 02-06-2006, 19:49:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    emek ve çabaların göz önünde bulunarak seni mod yapıcam oraya güzelmiş
  • 02-06-2006, 19:57:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sagol Begendigine Sevindim
  • 02-06-2006, 21:07:08
    #4
    bugünlerde herkes ama herkes 10 yaşındaki çocuk bile forum yapıyor, anlamadım bu işi çok mu tutuluyor böle yeni forumlar, sanmıyorumda bence forumla uğraşcağınıza yeni şeyler öğrenip çok daha faydalı siteler yapılabilir diye düşünüyorum sadece. ( sözüm meclisten dışarı tabi )
  • 02-06-2006, 23:40:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim herşey güzel ama senin daha 500 üyen yok ve en üette txt reklam 5 ytl demişsin 500 üyeli foruma reklam veren varse bende veriyim 3 ytl
  • 03-06-2006, 00:18:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bence de daha açılalı 10 gün olmuşsa yani insaf hele bi üye alışsın hele bi potansiyel oluştur ondan sonra reklam alanı yap
  • 03-06-2006, 01:32:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ama işte çoluk çocuğun eline düşerse böyle olur allah yolunuzu açık etsin inş lisans vardır
  • 03-06-2006, 01:35:38
    #8
    varez kokusu geliyor yine.

    yaw gidişatımız cidden çok kötü ya. bütün siteler ya varez kullanıyor ya varez dağıtıor..

    not : varez olup olmadığınızı bilmiyorum sadece öyle görünüyor.

    ve en altta da Sitemiz Lisanslıdır yazıyor ve böyle bir yazıyı lisans alan birinin yazacağını düşünmüyorum..

    ama tabi ki bilemicem lisansınız varmı yok mu
  • 03-06-2006, 01:39:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    YOq !!