varez kokusu geliyor yine.
yaw gidişatımız cidden çok kötü ya. bütün siteler ya varez kullanıyor ya varez dağıtıor..
not : varez olup olmadığınızı bilmiyorum sadece öyle görünüyor.
ve en altta da Sitemiz Lisanslıdır yazıyor ve böyle bir yazıyı lisans alan birinin yazacağını düşünmüyorum..
ama tabi ki bilemicem lisansınız varmı yok mu