MeGa-TR.NeT Yorumlarınız
23
●1.570
- 02-06-2006, 19:49:34Üyeliği durdurulduemek ve çabaların göz önünde bulunarak seni mod yapıcam oraya
güzelmiş
- 02-06-2006, 21:07:08bugünlerde herkes ama herkes 10 yaşındaki çocuk bile forum yapıyor, anlamadım bu işi çok mu tutuluyor böle yeni forumlar, sanmıyorumda bence forumla uğraşcağınıza yeni şeyler öğrenip çok daha faydalı siteler yapılabilir diye düşünüyorum sadece. ( sözüm meclisten dışarı tabi
)
- 03-06-2006, 01:35:38varez kokusu geliyor yine.
yaw gidişatımız cidden çok kötü ya. bütün siteler ya varez kullanıyor ya varez dağıtıor..
not : varez olup olmadığınızı bilmiyorum sadece öyle görünüyor.
ve en altta da Sitemiz Lisanslıdır yazıyor ve böyle bir yazıyı lisans alan birinin yazacağını düşünmüyorum..
ama tabi ki bilemicem lisansınız varmı yok mu
güzelmiş
)
