Artvin Borçka
8
●788
- 12-10-2007, 01:04:26şekli ile söylenecek pek şey yok.. hazır bir sistem ve tema.. renkler uyumlu, gözü yoran bir şey yok..
içerik de gayet doyurucu.. güzel..
ben de şavşat'lıyım bu arada
baba savaş, anne çavdarlı köyü.. benim de bir çavdarlı köyü projesi var ama, ne zaman hayata geçecek bilmiyorum
- 12-10-2007, 03:08:44bendede vardı artvin08 diye bir aralar.. bende borçkalıyım alaca köyü valaşi. zamanım olsa.. yardımcı olmak isterim .. güzel isim bulmuşsunuz..
- 14-10-2007, 15:51:15Üyeliği durdurulduartvin şubesine bi kişi daha katıldı
başarılar site güzel
- 08-02-2008, 12:54:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.güzel olmuş ellerine sağlık
Borçka için ideal bir site olmuş
baba savaş, anne çavdarlı köyü.. benim de bir çavdarlı köyü projesi var ama, ne zaman hayata geçecek bilmiyorum
başarılar site güzel